jag gråter bara i regnet..

jag är trött på att alltid få spela glad, jag mår inte bra. men jag är inte den som tänker på mig själv i första hand. alla andra kommer först. men jag gör ett undantag. man får må dåligt ibland, man får gråta. det är helt okej att gråta. men.. jag gråter varje dag. jag har inte något perfekt liv som vissa kanske tror. jag har också problem, stora problem. saker som får mig att tänka på döden ibland. jag vill inte att någon ska känna medlidande eller ge mig uppmärksamhet. jag vill bara få skriva av mig. min syster ligger i koma, hon ligger med respirator. vad hände där egentligen? min allra käraste lillasyster. jag sitter hos dig hela tiden, jag och tindra. vill att du ska vakna upp. jag klarar inte av att förlora fler i min omgivning nu. snälla du, vakna upp. och pappa, dina nykra stunder är faktiskt allt jag behöver. du förstår inte hur ledsen du får din omgivning att bli.. jag ångrar så grovt alla de gånger jag bråkat med dig. jag hatar mig själv för det jag gjort. vet inte om jag orkar så mycket mer.. jag orkar bara inte..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

'

RSS 2.0