min älskade mamma.

min älskade mamma, du är allt jag har. tack för att du tror på mig. vet inte vad jag hade tagit mig till utan dig. du är så underbar, så fin på alla möjliga sätt. tack för att du finns där för mig när jag mår som sämst. du ska veta att, vad det än gäller, vilken tid på dygnet så finns jag alltid där för dig. jag skulle kunna göra allt för dig, precis allt. min allra käraste mamma. vet du om att du är värdefull? att du är viktig här och nu. du är så vacker. det är helt sjukt. du är min mamma, min bästavän, min andra halva, mitt allt. mamma, du är mitt liv. tack för att du finns. minä rakastan sinua äiti!
nicolina widen nikulainen, ljuset i mitt liv. ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

'

RSS 2.0