tänk alla gånger



Tänk alla gånger som man märker att allting man gör för andra inte hjälper alls. Tänk alla gånger som vänner sagt att du, endast du är den bäst dehaft. De vill ditt bästa med allt och de vill hjälp dig framåt, men när du verkligen behöver får du ingen hjälp alls.

Tänk alla gånger som jag ångrat saker jag sagt.. ord som kommit ut i all hast, när jag pratat för snabbt. Gånger jag sårat andra utan att mena det.. jag ber om ursäkt nu, förlåt mig, jag menar det.
-
Jag har mindre vänner nu än då. Jag tänker ofta på när gänget bara hängde.. torkar tårarna efter alla det där dumma gångerna som jag fått mitt hjärta krossat och alla de som bara varit vän på låtsas. Tänk alla gånger som kärleken satt mig i skit, tänk alla gånger som jag ärligt tänkt att ta mitt liv. Tänk dig att människor jag älskat, lärt mig hata.
Tänk alla gånger som jag varit ensam, tänk alla gånger som jag stannat kvar. Tänk dig ett liv i tårar, när man blivit sårad.
-
Tänk alla gånger som jag skrikigt på min mamma, för att ett liv som dem andra är något jag alltid strävat efter. Alla dessa jävla nätter utav ensamhet och ångest, dem har jag upplevt flera gånger.. tänk alla gånger som jag hatat min pappa, för att jag har brytt mig, men har inte fått något tillbaka. Men pappa dina nyktra stunder är faktiskt allt jag behöver och vill ha, och jag är stolt för jag vet att du förösker.
Tänk alla gånger som jag sett min mamma gråta, för att jag brutit det jag lovat.. tänk alla gånger som jag inte sett min framtid. Inte bara en simpel text, utan detta är min sanning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

'

RSS 2.0